
O programie
Ochotnicy Naszej Gminy to nowy konkurs grantowy Fundacji BGK. Jego celem jest wsparcie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w zakupie sprzętu, który umożliwi im wypełniać swoją misję.
Kto może wziąć udział?
Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego.
Uwaga! W II edycji Ochotnicy Naszej Gminy nie mogą wziąć udziału grantobiorcy z poprzedniej edycji.
Na co może być przeznaczone dofinansowanie:
W ramach programu, dofinansowanie może być przeznaczone na zakup m.in.:
- agregatów, ładowarek, przedłużaczy;
- defibrylatorów, noszy, parawanów ochronnych;
- mundurów, hełmów;
- lamp, latarek, reflektorów, masztów, systemów oświetleniowych;
- łańcuchów pił, pilarek, przecinarek, nożyc;
- sprężarek, wentylatorów, detektorów;
- pomp, motopomp, zestawów hydraulicznych, wałów przeciwpowodziowych;
- poduszki wysokociśnieniowe z butlą i sterownikiem;
- podpory do stabilizacji pojazdów itp…
W II edycji programu wygra maksymalnie łącznie 60 najlepszych projektów, które zostaną dofinansowane:
- 30 projektów na kwotę do 15 000,00 zł brutto
- 30 projektów na kwotę do 25 000,00 zł brutto
Wszystkie dostępne dokumenty i regulaminy dostępne w linku poniżej.
Materiał został pozyskany z:
https://www.fundacja.bgk.pl/ochotnicy-naszej-gminy/#o_programie